Niezmiennie zachwycający, Hyundai TUCSON.
Ulubieniec europejskich kierowców przeszedł face lifting.
Od debiutu w 2004 roku, Hyundai Tucson podbija serca europejskich kierowców, będąc bestsellerem i ulubieńcem fanów marki na całym kontynencie. Tylko w 2023 roku w Europie zarejestrowano 158 056 egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a, co oznacza znaczny wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
Do marca 2024 roku w Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) wyprodukowano dla Europy 746 836 egzemplarzy obecnego Tucsona czwartej generacji, które trafiły do 60 krajów – także poza kontynent europejski. Trzy największe rynki dla Tucsona w Europie to: Niemcy, Hiszpania i Wielka Brytania.
Opierając się na swoim dziedzictwie, Hyundai przedstawia odświeżone wydanie bestsellerowego modelu, który może pochwalić się szeregiem zmian, w tym unowocześnionym designem, innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, lepiej odzwierciedlającą potrzeby klientów paletą układów napędowych oraz ogólnym pakietem ulepszeń.
Nowy design, ten sam klasyczny wygląd
Jako wiodąca marka, zorientowana na klienta, Hyundai zaktualizował nowego Tucsona zachowując progresywny wygląd jego poprzednika, wprowadzając jednocześnie kilka znaczących aktualizacji.
Tucson charakteryzuje się eleganckim, nowoczesnym wyglądem i może pochwalić się przeprojektowanymi zderzakami z przodu i tyłu oraz nowymi osłonami podwozia. Znakiem rozpoznawczym jego designu są „anielskiego skrzydła”, które zostały przeprojektowane i wyróżniają je teraz większe światła do jazdy dziennej. Zachowano też efekt lustrzany na osłonie chłodnicy, którą udoskonalono dzięki precyzyjnej obróbce laserowej, uzyskując tym samym powierzchnię odbijającą światło, co tworzy wrażenie całkowitej iluminacji.
Odświeżony model może pochwalić się także nową gamą felg aluminiowych i pięcioma nowymi urzekającymi lakierami nadwozia: Cypress Green Pearl, Ecotronic Grey Pearl, Ultimate Red Metallic, Jupiter Orange Metallic oraz Sailing Blue Pearl.
Wariant N Line wygląda bardziej sportowo, ale jednocześnie jest wyrafinowany i elegancki. Do jego cech wyróżniających należą specjalnie zaprojektowane przednie i tylne zderzaki, odświeżona osłona chłodnicy, równie atrakcyjne światła do jazdy dziennej, co w modelu podstawowym, 19-calowe obręcze kół N Line oraz nadkola i progi w kolorze nadwozia.
Tucson przenosi komfort i wygodę wnętrza na nowy poziom, wprowadzając szereg aktualizacji poprawiających wrażenia z jazdy kierowcy i pasażerów.
Całkowicie przeprojektowano wnętrze, w tym deskę rozdzielczą, konsolę środkową, kierownicę, podłokietnik, fotele i tapicerkę drzwi.
Każdy szczegół – od nowej kierownicy po podwójnie zakrzywione wyświetlacze o przekątnej 12,3 cala każdy, pełniące funkcje zestawu wskaźników i systemu informacyjno-rozrywkowego – został opracowany z myślą o wszystkich pasażerach. Kokpit przed pasażerem został zaprojektowany w jednej, horyzontalnej linii z nowym otwartym schowkiem.
Podwójny panel klimatyzacji dwustrefowej również otrzymał nowy wyświetlacz. Inne zmiany we wnętrzu obejmują nowy rodzaj podłokietnika, zaktualizowany design poszycia drzwi oraz nową elektroniczną dźwignię zmiany biegów, umieszczoną przy kierownicy.
Fotele również otrzymały nowy kształt i odświeżone rodzaje tapicerki (połączenie tkaniny i skóry). Dla klientów pragnących większej personalizacji, Tucson wprowadza nowy pakiet kolorów wnętrza, Cypress Green. Tucson N Line wnosi do wnętrza zestaw charakterystycznych elementów, takich jak czerwone szwy i detale, w tym czerwony pierścień wokół przycisku uruchamiania silnika, a także wykończenie z zamszu i skóry w kolorze obsydianowej czerni.
źródło: hyundai.news