Regulamin

Konkurs “Randka z Hondą” Regulamin
konkursu na portalach społecznościowych 
Instagram i Facebook Randka
z Hondą” 
(dalej „Regulamin”)



§1 Postanowienia Ogólne

1.
Organizatorem konkursu „Randka z Hondą” (dalej „Konkurs”) jest
Karlik Spółka Jawna w Poznaniu, ul. Kaliska 28, 61-131 Poznań, wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000270878, Nr NIP 782-10-14-449,
Nr REGON 630352470 , (dalej „Organizator”).

2.
Konkurs ani żaden ze składników aplikacji Konkursu nie jest loterią w
rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U.
z 2018 r. poz. 165 ze zm.).

3.
Konkurs będzie trwał od 1 lutego 2021 roku do 12 lutego 2021 roku godziny 23:59
(dalej „okres trwania konkursu”).

4.
Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5.
Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze
zm.).

6.
Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żadnym zakresie sponsorowany,
wspierany, administrowany ani stowarzyszony z serwisem Instagram ani Facebook.
Informacje podawane przez osobę zgłaszającą udział w Konkursie są informacjami
udostępnianymi Organizatorowi, a nie serwisowi Instagram ani Facebook.
Informacje te będą wykorzystane wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu.


§2 Definicje

1.
Uczestnik – osoba spełniająca warunki określone w § 3 Regulaminu.

2.
Randka z Hondą” – Konkurs prowadzony na profilu Instagram oraz Facebook (szczegółowa
definicja znajduje się w ust. 5) Karlik Sp. Jawna., którego zasady opisane są w
§3 oraz §4 Regulaminu.

3.
Instagram – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy
mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami będący
własnością Facebook, Inc.

4.
Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy
mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami będący
własnością Facebook, Inc.

5.
Użytkownik – osoba fizyczna, która po przejściu procedury rejestracyjnej
posiada dostęp do usług oferowanych w portalu społecznościowym Instagram oraz Facebook.

6.
Profil – jedna z podstawowych funkcji serwisu Instagram i Facebook,
nowy rodzaj profilu użytkownika lub marki, który pozwala na dodawanie zdjęć
oraz postów skierowanych do osób, które polubiły dany profil. Przedmiotowe
profile firmy Karlik spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dostępne są pod
adresem:

https://instagram.com/hondakarlik/ oraz


https://www.facebook.com/hondakarlik/

7.
Post Konkursowy – post umieszczony na Profilach Karlik Sp. Jawna. zawierający
Zadanie Konkursowe.

8.
Zadanie Konkursowe – polega na:

a)
Udzieleniu odpowiedzi, w komentarzu pod postem konkursowym umieszczonym na
profilu na Facebooku lub na Instagramie, na pytanie: „Jak spędzisz
romantyczny weekend z Hondą?"

9.
Zgłoszenie Konkursowe – komentarz pozostawiony przez Uczestnika w
serwisie Instagram lub Facebook, zawierający
wykonanie Zadania Konkursowego. Do Konkursu mogą zostać zgłoszone jedynie Posty
Konkursowe:

a)
związane z tematyką Konkursu,

b)
co do których Uczestnik posiada pełne prawa autorskie.

10.
Jury – wskazane przez Organizatora (spośród pracowników) trzy osoby
odpowiedzialne za wytypowanie spośród Uczestników zwycięzców danej edycji
Konkursu.

Terminy
pisane w niniejszym Regulaminie wielką literą mają znaczenie nadane im
w tym Regulaminie.


§3 Warunki uczestnictwa

1.
Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.
Aby wziąć udział w Konkursie należy spełnić poniższe warunki:

I)
posiadać miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

II)
być pełnoletnią osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności
prawnych;

III)
posiadać status Użytkownika serwisu Instagram oraz Facebook;

IV)
posiadać prawo jazdy kategorii B

V)
opublikować co najmniej jedno Zgłoszenie Konkursowe:

a)
w odpowiedzi na Zadanie Konkursowe, opublikowane w Poście Konkursowym na
Profilu Karlik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na Facebooku pod
adresem:

https://www.facebook.com/hondakarlik;

b)
w odpowiedzi na Zadanie Konkursowe, opublikowane w Poście Konkursowym na
Profilu Karlik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na Instagramie pod
adresem:

https://www.instagram.com/hondakarlik/.

3.
Każdy Uczestnik Konkursu przed przystąpieniem do niego zobowiązany jest do
zapoznania się z Regulaminem. Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na
postanowienia Regulaminu, nie powinien uczestniczyć w Konkursie. Akceptacja
Regulaminu jest warunkiem wzięcia udziału w Konkursie.

4.
W Konkursie wziąć udziału nie mogą w celu wygrania nagrody pracownicy
i współpracownicy Organizatora.

5.
Udział w Konkursie jest całkowicie dobrowolny.


§4 Zasady rozgrywania Konkursu

1.
Konkurs rozpoczyna się 1 lutego 2021 roku tj. od momentu opublikowania Postu
Konkursowego na Profilu HondaKarlik na Facebooku oraz
@hondakarlik na Instagramie i trwa do dnia do 12 lutego 2021
roku godziny 23:59.

2.
Konkurs polega na wykonaniu przez Uczestnika w wymienionych w ust. 1 powyżej
terminach Zadania Konkursowego.

3.
Materiały umieszczone przez Uczestnika nie mogą naruszać praw innych osób,
w szczególności praw autorskich ani być nośnikiem treści pornograficznych,
treści
o charakterze dyskryminacji rasowej lub innych, które mogą być uznane, jako
naruszające dobre obyczaje. Uczestnik oświadcza, że przysługuje mu pełnia praw
do Zgłoszenia Konkursowego. Zgłoszenia Konkursowe nie mogą zawierać nazw i znaków
oraz nazw produktów innych przedsiębiorców aniżeli Organizator.

4.
W przypadku, gdy Zgłoszenie Konkursowe umieszczone przez Uczestnika nie będzie
spełniało wymogów określonych w ust. 3 lub gdy osoba trzecia wystąpi do
Organizatora z roszczeniami dotyczącymi naruszenia jej dóbr osobistych lub praw
autorskich, Organizator nie będzie brał pod uwagę Zgłoszenia Konkursowego przy
rozstrzyganiu Konkursu.

5.
Każdy Uczestnik może umieścić więcej niż jedno Zgłoszenie Konkursowe, jednakże
może wygrać tylko jedną Nagrodę w Konkursie.

6.
Jury wybierze 1 (jedno) Zgłoszenie Konkursowe, które w najbardziej kreatywny,
ciekawy i oryginalny jego zdaniem sposób odpowiedzą na Zadanie Konkursowe.

7.
Wyniki ogłoszone zostaną 14 lutego 2021 roku na Profilach Organizatora pod
następującymi adresami:

https://www.instagram.com/hondakarlik/ oraz

https://www.facebook.com/hondakarlik.

8.
Uczestnik Konkursu nabywa prawo do nagrody jeżeli skontaktuje się z
Organizatorem poprzez wiadomość prywatną na portalu Instagram lub Facebook
w terminie do 3 dni roboczych liczonym od dnia ogłoszenia zwycięzców przez
Organizatora zgodnie z Regulaminem. W odpowiedzi na wiadomość zwycięzca
zostanie poproszony o przesłanie następujących danych: imię i nazwisko, adres
e-mail, numer telefonu w wiadomości prywatnej w terminie kolejnych 3 dni
roboczych liczonych od dnia otrzymania wiadomości na portalu Instagram.com lub
Facebook.com. Przesłanie wyżej wymienionych danych jest konieczne do otrzymania
nagrody. Nieskontaktowanie się i nieprzesłanie danych w wyżej wymienionych
terminach oznacza rezygnację z nagrody i Organizator przyzna nagrodę kolejnemu
Uczestnikowi wytypowanemu przez Jury.

9.
Uczestnikowi, którego Zgłoszenie Konkursowe zostanie wybrane przez Jury, jako
zwycięskie Zgłoszenie Konkursowe (dalej „Zwycięzca”) zostanie przyznana nagroda
zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym § 5 poniżej.


§5 Nagroda

1.
W Konkursie nagroda zostanie przyznana 1 Uczestnikowi, którego Zgłoszenie
Konkursowe zostanie ocenione przez Jury jako najbardziej kreatywne, oryginalne
i ciekawe. Nagrodą w Konkursie jest zaproszenie na weekendową jazdę testową
Hondą (do wyboru modele dostępne w danym momencie w salonie Honda Karlik z
wyłączeniem modelu Honda Civic TypeR), z limitem 400 kilometrów. Termin odbioru
nagrody to weekend 12-14 lutego 2021. 
Termin realizacji
nagrody do 7 marca 2021 r.

2.
Organizator skontaktuje się ze Zwycięzcą telefonicznie w terminie do 3 dni
roboczych od otrzymania od Uczestnika Konkursu jego danych korespondencyjnych,
zgodnie z procedurą określoną w §4 pkt. 8 Regulaminu Konkursu.

3.
W Konkursie zostaną uwzględnione tylko zgłoszenia spełniające wymogi
Regulaminu.


§6 Reklamacje 1. Reklamacje odnośnie do przebiegu Konkursu mogą
być zgłaszane osobiście lub listownie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust.
1, lub za pośrednictwem poczty e-mail na następujący adres: marketing.karlik.poznan@gmail.com
(z dopiskiem „Randka z Hondą”), w terminie do dnia 21 lutego 2020 roku.

2.
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dokładne dane reklamującego (tj. imię i
nazwisko reklamującego oraz adres do korespondencji), a także wskazanie podstaw
reklamacji wraz z uzasadnieniem.

3.
Reklamacje rozpatruje Organizator w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania
zgłoszenia reklamacyjnego.


4.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji reklamujący zostanie powiadomiony na adres
reklamującego podany w reklamacji w terminie 7 dni roboczych od daty
rozpatrzenia reklamacji (w przypadku przesłania zgłoszenia reklamacyjnego przez
pocztę e-mail, Organizator może odpowiedzieć przez pocztę e-mail)


§7 Dane osobowe

1.
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Uczestników Konkursu jest
Organizator, tj. Karlik Spółka Jawna w Poznaniu, ul. Kaliska 28, 61-131 Poznań.

2.
Informujemy, że dane osobowe podane przez Uczestników Konkursu w związku ze
zgłoszeniem udziału w Konkursie przetwarzane są na podstawie i w zgodzie

z
przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we.

3.
Administrator, w związku z przeprowadzanym Konkursem, przetwarzać będzie
następujące dane: nazwa profilu/konta w serwisie Instagram i/lub Facebook.

4.
Uczestnicy Konkursu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych przechowywanych
przez Administratora oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia
sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia tych danych, a także
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


5.
Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak niezbędne jest w zakresie
związanym z udziałem w Konkursie. Dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb
realizacji konkursu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ich
niezbędność do wywiązania się z obowiązków Administratora wynikających z
realizacji konkursu – art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku 
z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, obowiązujące od dnia 25.05.2018r. (dalej
jako „RODO”).

6.
Dane osobowe udostępnione dla potrzeb konkursu będą przetwarzane przez okres
trwania konkursu oraz okres przedawnienia roszczeń związanych z udziałem w
konkursie, a także ewentualny okres dochodzenia roszczeń i okres dokonania
rozliczeń publicznoprawnych.



§8 Prawa własności intelektualnej do Zgłoszeń Konkursowych

1.
Uczestnik oświadcza, że przysługuje mu wyłączne i nieograniczone prawo
autorskie (majątkowe) do Zgłoszenia Konkursowego. Uczestnik zapewnia, iż
Zgłoszenie Konkursowe nie jest obciążone żadnymi wadami prawnymi lub
fizycznymi, roszczeniami i innymi prawami osób trzecich. W przypadku, gdy
którekolwiek z powyższych oświadczeń Uczestnika okaże się nieprawdziwe,
Uczestnik zobowiązuje się ponieść wszelkie konsekwencje z tego wynikające, w
tym w szczególności zobowiązuje się zwolnić Organizatora z wszelkich roszczeń
osób trzecich z tytułu naruszenia ich praw autorskich lub innych praw przez
Zgłoszenie Konkursowe Uczestnika. Uczestnik dokonując Zgłoszenia Konkursowego
udziela Organizatorowi nieodpłatnej niewyłącznej licencji na korzystanie z
tekstu zgłoszonej odpowiedzi (w całości lub w jakiejkolwiek części) na
terytorium Polski i całego Świata, na początkowo czas oznaczony 5 lat, przy
czym po upływie 5 lat umowa przekształci się na zawartą na czas nieoznaczony, a
Uczestnikowi będzie przysługiwało prawo wypowiedzenia licencji udzielonej na
czas nieoznaczony za 2 letnim okresem wypowiedzenia, z prawem do udzielania
sublicencji, na wszystkich znanych obecnie polach eksploatacji, w szczególności
do:


a)
utrwalenia, zwielokrotnienia i opublikowania utworu w prasie, telewizji,
Internecie, telefonii mobilnej lub innych mediach elektronicznych (w tym w
portalach społecznościowych jak np. FacebookInstagram)
i nieelektronicznych,


b)
zwielokrotnienia dowolnymi technikami drukarskimi i poligraficznymi w formie
druków, plansz, plakatów, ogłoszeń, bannerów itp., publiczne wykonanie,
wystawienie, wyświetlanie odtworzenie, nadawanie, reemitowanie,


c)
publicznego udostępnienia utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego
dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w tym w sieci Internet,
sieciach telefonii mobilnej i innych sieciach komunikacji elektronicznej, bez
względu na ilość nadań, emisji i wytworzonych egzemplarzy),


d)
wprowadzania do obrotu, użyczenie oryginału albo egzemplarzy,


e)
promocji i reklamy, merchandisingu,


f)
wyrażania zgody na korzystanie i rozpowszechnianie utworów zależnych,


w
szczególności zmiany, tłumaczenia, korekty lub modyfikacji (dalej
„Opracowania”) dla celów opisanych w pkt. a) – e) powyżej,

g)
udzielania sublicencji podmiotom trzecim na wszystkich polach eksploatacji
wskazanych powyżej.


Uczestnik
zobowiązuje nie wykonywać w żadnym czasie wobec Organizatora i podmiotów,
które Organizator upoważnił do korzystania ze Zgłoszenia Konkursowego,
osobistych praw autorskich oraz wyraża zgodę na nieujawnianie swojego autorstwa
Zgłoszenia Konkursowego. Uczestnik wyraża zgodę na wykonywanie przez
Organizatora zależnych praw autorskich do utworów zależnych do odpowiedzi na
Zadanie Konkursowe oraz upoważnia Organizatora do udzielania zgody osobom trzecim
na wykonywanie zależnych praw autorskich do odpowiedzi na Zadanie Konkursowe.

2.
Organizator zastrzega, że z chwilą otrzymania przez Uczestnika nagrody, nabywa
prawo własności Zgłoszenia Konkursowego oraz autorskie prawa majątkowe do
Zgłoszenia Konkursowego, jak również zgody i upoważnienia, o których
mowa w niniejszym § 9 na zasadzie art. 921 § 3 k.c., bez ograniczeń
ilościowych, czasowych i terytorialnych na wszystkich polach eksploatacji.
Nabycie praw na zasadzie art. 921 § 3 k.c. nie uchybia licencji udzielonej
zgodnie z § 9 ust. 1 Regulaminu. W szczególności przeniesienie autorskich
praw majątkowych do Zgłoszenia Konkursowego obejmuje następujące pola
eksploatacji:

a)
utrwalanie i zwielokrotnianie utworu – wytwarzanie określoną techniką
egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu
magnetycznego oraz techniką cyfrową, wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub
najem oryginału albo egzemplarzy, rozpowszechnianie utworu w każdy inny sposób;
publiczne wykonywanie, wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie oraz
nadawanie i reemitowanie, publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy
mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
opublikowania utworu w prasie, telewizji, Internecie, telefonii mobilnej lub innych
mediach elektronicznych (w tym w portalach społecznościowych jak np. Facebook,
Instagram
) i nieelektronicznych,

b)
wielokrotne wprowadzenie do pamięci komputera, sieci komputerowej, w tym w
szczególności Internetu, do baz danych, a także do pamięci wszelkiego innego
rodzaju urządzeń elektronicznych,

c)
wielokrotne wprowadzanie do sieci multimedialnych,

d)
eksploatację w Internecie, na stronach www, portalach społecznościowych, jak
np. FacebookInstagram, odpłatnie lub nieodpłatnie, na
zamówienie, za pośrednictwem łączy telefonicznych lub satelitarnych,
przewodowych lub bezprzewodowych, technik cyfrowych lub analogowych

e)
wprowadzania do obrotu, użyczenie oryginału albo egzemplarzy,

f)
promocji i reklamy, merchandisingu.

3.
Organizator nie ma obowiązku wykorzystania Zgłoszenia Konkursowego na żadnym z
pól eksploatacji wymienionych powyżej.

4.
Zwycięzca wyraża zgodę i udziela Organizatorowi wyłącznego prawa do wykonywania
oraz zezwalania na wykonywanie przez osoby trzecie autorskich praw zależnych
względem Zgłoszenia Konkursowego i jej opracowań. Zwycięzca zobowiązuje się nie
wykonywać wobec Organizatora i podmiotów, które Organizator upoważnił do
korzystania ze Zgłoszenia Konkursowego osobistych praw autorskich oraz wyraża
zgodę na nieujawnianie swojego autorstwa Zgłoszenia Konkursowego.

5.
Zwycięzca upoważnia Organizatora do decydowania o oznaczeniu, sposobie
oznaczenia lub braku oznaczenia Zgłoszenia Konkursowego oraz do występowania w
jego imieniu o ochronę autorskich praw osobistych.

6.
Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z określonym w niniejszym Regulaminie
celem, dla którego nagrodzone Zgłoszenia Konkursowe zostaną wykorzystane oraz
że wyraża zgodę na takie wykorzystanie Zgłoszenia Konkursowego przez
Organizatora.


Zwycięzca
wyraża zgodę i oświadcza, że nie narusza jego prawa połączenie Zgłoszenia
Konkursowego z innymi utworami lub dziełami nie mającymi charakteru Zgłoszenia
Konkursowego, usunięcie fragmentów Zgłoszenia Konkursowego lub dodanie do nich
nowych elementów, jak również umieszczanie Zgłoszenia Konkursowego obok
lub w sąsiedztwie innych Zgłoszeń Konkursowych.



§9 Postanowienia
końcowe

1.
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna pod adresem 
www.facebook.com/hondakarlik

2.
Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnicy Konkursu
spełniają warunki określone w Regulaminie.

3.
Organizator Konkursu zastrzega prawo wykluczenia z udziału w Konkursie
Uczestników, których działania są sprzeczne z Regulaminem, z dobrymi
obyczajami, naruszają uzasadnione interesy Organizatora lub osób publicznych,
naruszają prawa autorskie osób trzecich, godzą w wizerunek Organizatora lub są
sprzeczne z prawem i nie nadają się do publicznego rozpowszechniania z uwagi na
to, że zawierają elementy związane z przemocą, dyskryminacją, nagością,
narkotykami, nałogami i pornografią.

4.
W ramach Konkursu Organizator może wysyłać na numer telefonu komórkowego
Uczestnika Konkursu podany przez niego na potrzeby udziału w Konkursie, bieżące
informacje związane z jego udziałem w Konkursie.

5.
Uczestnikom nagrodzonym w Konkursie oprócz nagrody przewidzianej Regulaminem
nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie poza Nagrodą (w tym z tytułu
przeniesienia praw autorskich do Zgłoszenia Konkursowego).

6.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność realizacji nagrody z
przyczyn leżących po stronie Uczestnika Konkursu. Odpowiedzialność Organizatora
ogranicza się do przyznania nagrody zgodnie z postanowieniami Regulaminu.